به عشق همتون

به عشق همتون

 اي پسته تو ميخندي و من گريانم / ازقيمت بالاي تو من حيرانم / اي پسته تو سرور هر آجيلي / روياي خريدني هر زنبيلي / يارب چه كنم پسته گران گرديده / آنقدر گران قيمت جان گرديده / هركس كه خرد كمي ازاين كهنه متاع / افزوني ثروتش عيان گرديده ...

 

بعضیــا جـــون میده باهاشـــون بــری ماهیـــگیری ...
از بَس کـِــرم دارند |:

 

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد ...
دارم پسته میخورم :)))

 

انقـدری که من منتظر رسیدن گوجه سبزم منتظر رسیدن نیمه ی گمشدم نیستم :))))
  
پسره مخاطب خاصشو تو پارک بغل کرده،ماموره میاد میگه خانوم با شما چه نسبتی دارن؟؟ میگه
از بستگان چاوز مرحومه میخام یخورده تسکینشون بدم

 

به نظرشمارییس جمهور مصر بعد ازمبارک ومرسی چه کسی هست؟

۱.خواهش میکنم
۲.دمت گرم
۳.خسته نباشی
۴.متشکرم
 
ﺗﻤﺎﻡ ﭼﻴﺰﻫﺎﯼ ﺧﻮﺍﺳﺘﻨﯽ ﺗﻮﯼﺩﻧﻴﺎ

ﻳﺎﻏﻴﺮﻗﺎﻧﻮﻧﯿﻨﺪ، 
ﻳﺎ ﮔﺮﻭﻧﻨﺪ،
ﻳﺎ ﭼﺎﻕ ﮐﻨﻨﺪﻩ 
ﻳﺎ ﻣﺘﺎهل:|

 


کلاس آموزشی سبزه گره زنی آغاز شد!
گره ازدواج
گره کنکور
گره جدایی
گره ملوانی
دوبل گره
گره کور
با تضمین بر آورده شدن آرزو گارانتی تا 13 سال بعد:دی

 

 
 مهمترین اعضای بدن "دل" و "دماغ"ند
که اگر دنیا را داشته باشی و این دو را نه،
هیچ نداری:)
 
اینجور که دوست و آشنا و رفیقامون دارن از ایران میرن. میترسم آخرش من تو ایران تنها بمونم، دچار غم غربت شم :|
 
کسیو داریﺑﻬﺖ ﺑﮕﻪ :
ﻏُﺼﻪ ﻧﺨﻮﺭ ﻣﻦ ﺑﺎﻫﺎﺗﻢ ؟
 
 با من میمونی؟؟؟

پسته



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: باحال ها,

[ پنج شنبه 8 فروردين 1392

] [ 10:26 بعد از ظهر ] [ finisher ]

[ ]